wtorek, 21 kwietnia 2015

Summer soon

Mieszkam w województwie zachodniopomorskim.W jakim mieście jeszcze nie będę mówić,ale nie o to chodzi w tym poście.Jakoś 1,5 tygodnia temu było naprawdę bardzo ciepło ok.20 stopni .Cały dzień spędziłam na dworze.O godzinie 11 wyszłam na rolki nie był to najlepszy pomysł bo o 12 jeszcze byłam na dworze a jak wiadomo wtedy jest najwięszcze słońce więc wróciłam do domu i odrazu zrobiłam picie z lodem.Później zwyczajnie wyszłam na dwór ze znajomymi.W między czasie udało mi sie zrobić zdjecia ,które wam pokaże.Mam nadzieje że ćwiczycie i będziecie dalej ćwiczyć żeby na wakacje nie wstydzić sie swojego ciała ! /Natala




2 komentarze:

  1. świetne fotki *_*
    obs za obs? jeśli jesteś chętna zacznij i daj mi o tym znać kochana :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z SASSY OOTD ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki. Też lubię jeździć na rolkach.
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń