niedziela, 10 maja 2015

O moich dziwnych zwyczajach

Hej hej,wracam z pozytywną energią i chęcią do blogowania.Mam kilka fajnych pomysłów na posty które niedługo zrealizuje,jeśli też macie możecie mi napisać w komentarzach.

Dziś post będzie o moich dziwnych nawykach i przyzwyczajenia.
1.Zawsze przed nauką muszę posprzątać,bo inaczej z mojej nauki nici.
2.Co chwila zmieniam ustawienie rzeczy na biurku i półkach.
3.Zawsze zasypiam na prawym boku,nawet jak polożę się na plecach lub na lewym boku to wiem że zaraz i   tak muszę się przekręcić bo i tak nie usnę
4.Muszę mieć zaplanowany dzień bo inaczej nie wiem co mam ze sobą zrobić 
5.Jak się szykuję do szkoły to mam idealnie zaplanowane co robię po kolei
wstaję,ubieram się,maluję,ogarniam włosy,robię śniadanie do szkoły,wychodzę z domu.Jeśli coś zrobię nie tak to spóźniam się trochę np.na autobus
To na razie tyle jeśli chcecie więcej to mi napiszcie,a i jeszcze dodam wam zdjęcia które ostatnio zrobiłam jak była ładna pogoda:)

6 komentarzy:

  1. zgadzam się z pkt. 1 też muszę mieć porządek :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, ale masz nawyki hehe ja z wymienionych nie mam żadnych :D

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkty 3,4 i 5 po części podobnie jak u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Punkt 3 mam taki sam :D
    Zapraszam do mnie i proszę o pomoc w wyborze sukienki *.* http://nastriala.blogspot.com/2015/05/which-should-i-choose.html <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prawie podobne!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżbym właśnie znalazła bliźniaczkę? haha, wszystko się zgadza ze mną!
    Dopiero zaczynam i bardzo zależy mi na opinii co mogłabym zmienić, więc może wpadłabyś do mnie? Zachęcam również do zostania na stałe, mam mnóstwo pomysłów na nowe notki!
    jowitaslusarczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń